Τμήμα Υπηρεσιών Πληροφορικής


Το πρόγραμμα παρέχει τις γνώσεις και τις δεξιότητες για:

    • Κατανόηση των βασικών εννοιών του ψηφιακού μάρκετινγκ, των επιλογών παρουσίας στο διαδίκτυο και επιλογή των κατάλληλων λέξεων-κλειδί για βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης,
    • Αναγνώριση χρήσης διαφορετικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης και αποτελεσματική τους χρήση για την προώθηση και δημιουργία δυνητικών πελατών,
    • Χειρισμό της υπηρεσίας διαχείρισης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης,
    • Επιλογές για υλοποίηση διαδικτυακού μάρκετινγκ και διαφήμισης και χρήση analytics για βελτίωση και παρακολούθηση διαφημιστικών εκστρατειών.

0.pdf ICDL Digital Marketing Syllabus 1.0.pdf